fredag 19 februari 2010

OS-paus

Tydligen har jag övertrasserat min kontroll över fjärrkontrollen så det blev inget OS för mej igårkväll. Istället så satt jag och såg någon film som ... Ja, det var en 40-årig frånskild kvinna som skulle åka till Hawaii på semester tillsammans med en vännina men väninnan fick förhinder så hon for själv och blev förälskad i en surflärare som var femton år yngre. Sedan missade jag en hel del men jag tror att det hela gick ut på att hennes omgivning inte riktigt kunde tro på den kärleken men den sanna kärleken övervinner förstås allt. Det bestående minnet av filmen var att huvudrollens överläpp hade fått en överdos av botox och den svullnade alltmer ju längre filmen gick. Eller om hon hade något sorts ödem.


Hade inte min hustru haft som princip att aldrig läsa en TV-tablå så hade jag misstänkt att det var någon form av hämnd.

Men jag läser i tidningen att Anja tog brons. Imponerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar