måndag 14 december 2009

Vem var det som kasta?

Nä jag bara skojar. Det var ingen som kastade. Jag skulle skura ett golv inatt där golvmattan är slut sedan många år och smuts samlas i den allt ruggigare ytan. Man får ta i ganska ordentligt för att få upp någonting. Inatt blev jag tvärless och använde muskler istället för hjärna. Efter någon timme så fick jag något slags kramp i ryggen. Muskulaturen runt skulderbladen drog ihop sej så när jag skulle gå hem så var den enda bekväma gångstilen att gå med uppspänd bröstkorg och armarna snett bakåt. Efter ett tag insåg jag att jag måste se ut som den där "skogsturken". Men som tur har det gått över nu.

2 kommentarer:

  1. Har man slutat att bona golv?

    SvaraRadera
  2. Det är en definitionsfråga. Det kostar för mycket så det sker liksom inte varje år.

    SvaraRadera