lördag 4 juni 2011

I´m a bad bad boy

Nu far morfar ner på hårdrockskonsert med Nazareth. På Scharinska. Den lokalen var i alla fall på min tid klädd med orientaliskt kakel så man kände sej som om man var på en pissoar i Kairo. Den är ungefär lika stor också.


Nu far jag iväg väl preparerad. Jag har allergitabletter, migräntabletter och hörselskydd. Rock ´n Rollen är inte riktigt vad den varit. Jag har för tillfället köpt mej en hallickskjorta på Dressman. Jag hoppas att bandet tror att det är jag som fixat brudarna så jag får vara med på efterfesten.

3 kommentarer:

  1. Recension, tack, och så till den stora frågan: blev det efterfest?

    SvaraRadera
  2. Du var ju inte bara stilig utan rent _skrämmande_ stilig, Åke!

    SvaraRadera
  3. Recension kommer med medhörande teckning. Men det infaller arbete och nationaldagar om vartannat och överlappande så jag har inte hunnit än. Det här måste ges rättvisa.

    SvaraRadera