måndag 21 juni 2010

Terrorist upptäcks på yttre borggården

Det var meningen att de två sista sidorna skulle läggas upp på själva bröllopsdagen med det kom en väldig massa saker emellan. Den fjärde sidan kommer här:

Det var något som var konstigt här. Jag borde ha upptäckt vakterna och de borde absolut ha upptäckt mej men jag har något dunkelt minne av någon blå presenning, om den täkte över något eller hur det var men den var mellan mej och vaktkuren insåg jag när jag senare besökte platsen.

Härnäst: Upplösningen

2 kommentarer:

  1. Åh, jag dör nästan...
    Både av skrattattacker och av spänning! :) :)
    Väntar andlöst på nästa avsnitt... Lägger upp en länk hit om du inte misstycker? Flera måste få läsa din sanslösa historia!

    SvaraRadera
  2. Länka gärna. Historien är i allt väsentligt sann. Sista sidan är tecknad men jag måste lägga på färg och jag är mitt i ett arbetspass.

    SvaraRadera