måndag 12 oktober 2009

När män har roligt

Vad gör vita heterosexuella män i medelåldern när de ska ha roligt? De stänger in sej i ett olidligt varmt, mörkt och mycket fuktigt rum och sitter och skriker åt varann. Vi hade en sådan sittning i helgen. som genom ett under så hade jag vunnit travturneringen och det var min tur att spela V75. Så har vi som sed att hjälpa den som ska tippa genom att ta ut spikarna.


Den här gången var det faktiskt en ganska lam tillställning och jag fick förtroendet att ta ut en spik själv. (Mörtvedt Jerkeld - en sexig och farlig spik) Min spik gick förbluffande nog in medan bolagets framgrälade spik galopperade bort sej som vanligt.

Den här gången var det inte 600.000 vi förlorade på en läpp utan bara en fem-sex tusen. Det blev ungefär 800 riksdaler när jag räknat ihop mina femmor. Men förr eller senare kommer läppen att hamna på vår sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar