fredag 4 september 2009

Vad folk vill ha

Min läsekrets består av lite släkt, vänner och tecknarkollegor ungefär. Jag kan höja besökssiffrorna genom att skriva något om piratpartiet och pinga bloggen på knuff.se men i övrigt så lunkar det på. Men man funderar ju över VAD som gör bloggar populära. Mikael Sol visade ett videoklipp på sin blogg från en av de populärare bloggarna. Den här flickan har 500 gånger så många besökare som jag:





Ni får förlåta mej kära läsare. Jag kan inte leverera någonting som ens liknar det där. Ni får ta mej som jag är.

4 kommentarer:

  1. Hehe, men du kan väl försöka! Jag kan tänka mig att det är stor humor!

    "Allt skägg är mitt skägg... mmmhmmm" :D

    Kom ihåg att skriva nåt om piratpartiet så jag hittar tillbaka..

    SvaraRadera
  2. Visst går det att driva upp besökssiffrorna och kommentarerna genom att nämna Piratpartiet. :)

    SvaraRadera
  3. Avundsjuk inte missunsam va? ;-)

    SvaraRadera
  4. Klart jag är missunsam! Självklart måste det vara mycket intressantare att läsa mina utredningar om dragkrokar, franska skruvar, kanoter och travspel än att titta på en ung flicka som inte kan hålla kameran borta från området 25 centimeter nedanför hakan ... öh ... vänta nu ...

    SvaraRadera