fredag 25 september 2009

Anna Anka

Frikopplad från civilisationen så har jag ingen aning om vad som hänt sista veckan. Det är själsligt vederkvickande att ha en veckas mediafasta. När vi var in till Arjeplog blev jag varse en löpsedel som berättade om Anna Ankas mörka hemlighet. Det var lite intressant att inte ha en aning om vem Anna Anka är och ta del av att folk är upprörda över Gud vet vad.


Jag rådfrågade min dotter som visste att Anna Anka hade en film-roll i "Dum och dummare". Tydligen var hon blondinen i bussen i slutscenen. Och så är hon gift med Paul Anka. Om dom har barn hoppas jag att hon döpt dem till Karl och Kajsa.


(Edit: Frukostvanorna hos familjen Anka)


4 kommentarer:

  1. Jaha, jag trodde det var Arne Ankas syster. Verkar iaf vara begåvad med samma omvärldsanalysförmåga som denne.

    SvaraRadera
  2. Åke Anka finns som barnfilm, Kanske passande.
    Fru Anka har gjort uttalande om att frun måste ställa upp på sex varje dag om mannen kräver detta. Drömtillvaro för alla killar ? I Saudiarabien skall mannens rätt till umgänge lagstadgas. Dock inte varje dag. Kvinnans frigörelse finns tydligen i Saudiarabien.
    Anna Anka har tydligen haft en tuff uppväxt. Kanske därför hon inte har någon som helst kontroll på vad hon säger.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag faktiskt sett ett avsnitt av Hollywoodfruar. Jag måste säga att även om Anna Anka inte delar "my set of family values" så var hon definitivt den vassaste kniven i den lådan. De andra kvinnorna gav ett halvt enfaldigt intryck men Anna Anka hade, milt uttryckt, full koll på allt. Paul Anka så mer ut att behöva syrgas snarare än en avsugning på morgonen (är det därför alla Hollywoodfruarna har så stora munnar?).

    Hursomhelst så får jag några slags inre bilder och undrar om Paul Anka, i likhet med de andra Disneyfigurerna går med underkroppen bar ... öh ...nu kommer dagens inlägg.

    SvaraRadera
  4. jag vet allt om anna anka. kontackta elinoraa@hotmail.com. för mke mer information.

    SvaraRadera