måndag 2 januari 2012

Kärt återseende

När jag var liten så dök det upp en egendomlig serietidning som var långsmal. Jag älskade den tidningen - tack vare Tradera så får jag nu återuppleva den serien.


Den var väl inte jättebra när man läser den med vuxna ögon. Det läckra halvformatet känns bara idiotiskt när man ser på det så här med nyktra ögon. De frångick sedermera från det här formatet och körde i vanligt serietidningsformat.

Inuti är serien som vanliga seriesidor fast alla sidor är så att säga uppslag. Tidningen är lite större än min scanner men ni fattar hur det funkar.


Japp. Då kan man packa in den här i en plastficka och gå vidare.

2 kommentarer:

  1. Om du har en plastficka i rätt format blir jag mycket imponerad!

    SvaraRadera
  2. Nä, men en magasinsficka vikt längsefter funkar.

    SvaraRadera