onsdag 20 juli 2011

Ventilator Blues

Man har varit en ganska bedrövlig människa det här året. Jag gjorde mej illa i axeln i november och har fortfarande ont. Det mesta har blivit liggande och alla mina briljanta projekt har gått i stå. Saker har väl blivit bättre - jag kan teckna någon dryg timme innan armen tröttnar och jag kan hjälpligt sköta mitt avlönade arbete.

Igår skulle jag sätta in en ventil. Husets ursprungliga ventilation har aldrig varit bra och förändringar man har gjort har försämrat ventilationen så nu har jag satt in en ventil för att utreda om väggventiler löser mitt problem. Det är skönt att arbeta med händerna igen men man har tappat lite av handlaget.


Det finns väl en Rolling Stones-låt för varje tillfälle brukar det heta. På en av deras bästa plattor - Exile on Main street - fanns den här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar