söndag 8 november 2009

Wii shall overcome

En av kamraterna klev också upp i femtioårsåldern igår och blev därmed vuxen - eller då PRO:are med de nya måttstockarna. Framåt nattkröken hamnade travgänget framför ett Wii-spel. Jag har aldrig spelat Wii förut och det var en angenäm bekantskap.

Golf gick inget vidare. Hur jag än höll den där kontrollen så skruvade jag som Beckham. Till sist accepterade jag tingens ordning och siktade 10 grader till vänster och slog banan-slag. Men Bowling var mer min grej. Jag fick 239 poäng.


Med dubbelhandsfattning.

3 kommentarer:

  1. I Årsta finns ett Wii. Det är bara att komma hit och öva när du har lust. Vi har dessutom den sjukt roliga balansbrädan! Då kan du få åka snowboard, gå på lina mm. Välkommen!

    /osCar

    SvaraRadera
  2. Tackar, tackar. Men det är ju oftast fullt drag när vi är där nere så det brukar inte finnas utrymme för sånt där.

    SvaraRadera
  3. Även Wi(i)kan erbjuda detsamma. Så det är bara till att välja lämpligt tillfälle för en rejäl match! Jag kan även meddela att jag är grym på bowlingen. Ingen kan bowla som jag med ett barn i famnen! (tror banne mig att jag är bättre än OsCar och det händer inte ofta!)

    SvaraRadera