måndag 9 november 2009

Godishuset

Jag vet inte hur dom resonerade när dom bestämde var de skulle placera godishuset. Min misstanke är att de frågade "Var bor Forsmark?" och därmed placerade det på Mariedal. Det är någon slags tvångstanke jag har att jag måste ha en av varje sort. Och helst några till av de godaste.

De initierade vet att jag har frufritt så det var dags att se en av filmerna som inte frun kan se. Det blev Watchmen som jag faktiskt inte kommit åt att se än. Det är ju lite knepigt att se en film när man kan förlagan ordagrant. Som väntat blev det lite väl pretentiöst mellan varven men man lyckades ändå bra med de knepiga figurerna Rorsach och Dr Manhattan. Man få ändå var nöjd utan bläckfisk och allt.


Och förstås en skamligt stor godispåse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar