onsdag 3 februari 2010

Shopping spree

Det är minsann inte bara bloggblondiner som kan shoppa! Undertecknad var på Jula och handlade i helgen. Det bidde en DeWalt skruvdragare. Nu är jag trött på att köpa junk på Rusta och ÖB. Man använder ju en skruvdragare mer eller mindre dagligen så man kan ju unna sej åtminstone ett snäpp bättre.

Men hallå! ropar bloggvärlden. Det är ju klädshopping som räknas! Jo, när jag gick genom Jula passerade jag en hög arbetsbyxor med någon röd lapp på. Jag rafsade med mej ett par byxor bara så där. Och vilka vansinnigt sköna byxor! Och det är fickor absolut överallt! Det här är ju melodin! Jag ser säkert ut som en idiot men något får man offra för bekvämligheten!

4 kommentarer:

  1. Vad hände med Forsmarks Bygg & Fix?

    SvaraRadera
  2. Den blå overallen har jag ju när jag "arbetar" och dom här kan man ju ha till vardags! Men det skruvas och spikas mindre nuförtiden. Sommaren tog lite knäcken på mej.

    SvaraRadera
  3. Äntligen nån som visar upp lite intressanta inköp och moderiktigt blåställ. Det tycker vi om. :) förväntar mig en utvärdering och recension på dewalten.

    SvaraRadera