lördag 30 oktober 2010

Där solen aldrig ler del 2 - En kärlekshistoria

Persson fortsatte att längta efter det täcka könet. När han hörde att jag skulle gå på filmstudion frågade han vad det var för film. ”En kärlekshistoria” sade jag. ”Är inte det en tjejfilm?” frågade Persson. ”Ja, absolut” sade jag och insåg att jag skulle kunna förföra honom att följa med en gång till. ”Bion är säkert fullsatt med tjejer” bredde jag på. Men det fanns ingen andledning för Persson började vädra mus och då fanns det inget som kunde vara för förnedrande.

Och jag hade rätt! Förutom jag, Persson och Bodens fem intellektuella så var det bara tjejer och salongen var fylld till sista plats. Problemet var bara att ingen av flickorna var över 14 år.



Persson var förtvivlad och ville gå därifrån. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar