tisdag 6 december 2011

Soffmupp ritar mupp

Nu börjar det väl sjunka in det för mig skrämmande inslaget som jag länkade igår. Tycker i och för sig att jag skulle göra mig som soffmupp. Jag har ju åsikter om allt från modelljärnvägar, filförpackningar till genusfrågor. Mitt tempo borde ju göra sej på morgon-TV dessutom.

Nu julkalendras det ju över hela bloggvärlden. Här borde jag lägga upp länkar men jag har just avslutat ett arbetspass så jag är lite mör. Hursomhelst så kommer jag i år att delta i the Scandinavian Muppet Art Blog. Nu skulle jag ju vilja visa bilden här men hur fuskigt skulle inte det vara att tjuvkika i julkalendern. Så jag återpostar teckningen jag gjorde till förra årets fanart-rally Karl-Alfred:


Vilken mupp tror ni att jag valt förresten? Och apropå muppar.

1 kommentar:

  1. Vilken mupp?
    Tja, jag hoppas väl på mina favoriter Statler & waldorf... Men någonstans så tror jag att du ritar Animal.

    SvaraRadera