torsdag 1 december 2011

På stor fot ..

Var tog han vägen den där bloggaren kanske någon av er frågar sig. Eller jag vet inte. Det är lite märkligt för ju färre inlägg jag skriver desto fler besökare får jag. Bara det är väl i sig en anledning  så god som någon att inte skriva någonting. Men det är inte det som är orsaken till min relativa tystnad. Jag håller som sagt var på att odla tomteskägg och jag kan ju bara göra en sak i taget. De flesta som träffar mig får numer brådskande ärenden på andra sidan gatan. De som nu frågar mig vad jag egentligen håller på med och jag redogör för "projekt tomte" brukar invända "det finns lösskägg". Det är det som är problemet med samhället nuförtiden. Det är ingen som gör någonting ordentligt.

Förutom jag då. Det går väl över förväntan så här långt. Jag har nu lämnat Leif GW-stadiet.




Nu är det mer ...öh ... typ Bigfoot.

1 kommentar: