fredag 4 mars 2011

Big Brother

Jag hör till den glesa skara som aldrig sett Big Brother. Jag avskyr dessa eländiga dokusåpor som försöker slå mynt av ungdomars bristande insikt. Man erbjuder en möjlighet att bli kändis till ungdomar som saknar begåvning för att göra något som man kan bli känd för. Igårkväll så debatterades Big Brother i debatt - ett roligt program som ibland ställer till det för blodtrycket.



Allt dåligt som sägs om Big Brother håller jag naturligtvis med om. Men det var en kvinna där som hette Linda Thelenius, som tydligen var med första säsongen,. som varnade för konsekvensera att delta i något sådant - än idag tyckte hon att hon blev konstigt bemött. Men jag kunde inte låta bli att tänka att det kunde bero på något annat ...

1 kommentar:

  1. Jag försöker googla för att se vem den där Linda Thelenius egentligen är. Det visade sej att hon förut hette Linda Rosing. Henne hade jag ju faktiskt hört talas om.

    SvaraRadera